2012年10月2日 星期二

西貢咖啡餅店:早晨!

西貢咖啡餅店 Sai Kung Cafe & Bakery
地址 :  西貢海傍廣場2號金寶閣6-7號舖地下
電話 : 2792 3861

是日在早上時間到了西貢,正正欠缺了一個早餐,於是打算到openrice西貢區第一位既一間西餅店外賣一個豐富既早餐,

店面非常的細,係露天地方有少量的座位, 櫃台既位置係點堂食既,門口放了一個個麵包架,回頭一望見到不見菠蘿包既跡影, 過了幾分鐘後,店員捧出一大盤熱騰騰的菠蘿包,急不及待要去排隊點一個菠蘿包, 仲點了另外一個網友既推薦-- 葡撻。


菠蘿包的確做得很出色,是很大的一個麵包,是亮麗既金黃色, 鬆軟無比,咬下去幾乎都不會反彈回去,厚身而香脆既脆皮,是同櫻桃西餅店,金華冰室既菠蘿包一樣好吃,吃過最好吃的頭三名。


葡撻微熱,甜度適中,最出色既係撻底既部分,撻並無俾蛋漿沾濕至變稔,仲係一層接一層既酥化,仲係很脆身,蛋漿亦打得唔錯,值得一試。

消費:$16

 

沒有留言:

張貼留言