2012年10月6日 星期六

Amour Cafe: 給你第一百個笑臉

Amour Cafe 
地址 : 佐敦南京街1L地舖
電話 : 2374 1066

同久別重逢既朋友黎到Amour cafe 聚聚舊,係兩個小時之前打左黎呢度訂位,有點意想不到既係呢間簡單小cafe原來亦有訂位服務,但原來訂位只限最多訂到745pm,但最幾終係 同店員商量後佢都願意俾我訂到8pm,真好。由於訂位只係hold15分鐘,係差不多八點多一些的時候,店員亦有再三確定訂位

終於到了,店員將一個放係檯面而寫了訂位既牌拿走,幸好有訂位,獲分配到場內罕見既二人座。店內大概有二十多個座位,誠言, 裝潢不能再更簡約實用,略為舊身,明顯係已經有一段歷史, 店主應該是將心思更放於食物上吧!


呢度有套餐,亦有零點既,望一望廚房外面便有一塊白版,同整齊秀麗既字體寫住套餐既內容, 套餐係三道菜既,有餐湯,主菜係四揀一既意粉,每個價錢都稍有調整的,再有甜品芝士餅或吉士蛋,最後有餐飲,真的很豐富,每個餐平均$50左右,亦算很抵食


點了兩個套餐,恰巧係套餐中最平同最貴哥個-- 主菜係辣蕃茄蝦球長通粉同蘑菇煙肉意大利粉,可以吃到一個紅汁,一個白汁。知道吉士蛋比較受歡迎既關係,打算預先預留定吉士蛋,以免失望而回,但店員卻話冇得留,要就而家要上;亦話吉士蛋只餘下3個...(怎麼可能不能留呢...也只是放冰箱吧....)為了確保可以吃吉士蛋,只好接受係未上主菜先上甜品呢個安排,佢後來又提議上埋另外一個甜品--芝士餅, 覺得店員有種心態係想一次過上晒所有食物呢....


先上既係餐湯薯仔忌廉湯,餐湯係預先已經煮好,溫度方面尚算合格,湯係用一個深綠色咖啡杯裝住的, 分量頗為合適個人很喜歡呢個湯,呈奶白色,有有點糊狀,喝畢整杯也不會太飽。


蘑菇煙肉意粉: 亦即係carbonara,個人係carbonara既大粉絲,呢個carbonra煮既時間剛好,口感很好,意粉外圍有韌度,入面夠軟,加上分量恰到好處既白汁,相比caffè HABITŪ既, amour既的確有比較好吃, 亦較經濟實惠, 豐富層次既磨菇同煙肉,吃多了也不會感到很膩口,但分量相對較為少。


辣蕃茄蝦球長通粉:呢個蕃茄長通粉係即整即炒既,聽到有個客人話想由另一個意粉轉黎呢個既時候,店員就同佢講要等一陣,要排隊呢!呢個意粉鍋氣很足,呈橙紅色,長通粉同蕃茄塊交 融,在中間的部分放上了三隻中型既蝦子,再灑上幼細既香草。幾特別既係醬汁既蕃茄味比茄汁味要特出得多,而且較流質。個人鐘意白汁多於紅汁既原因係唔太鐘 意茄醬味過濃,而呢個意粉就無出現呢個情況,而且帶一點辣味,相信係加左tabasco,辣既程度屬於小辣至中辣之間,而一般黎講偏好小辣既我,係食既過 程都要飲一飲凍飲調和一下辣度。意粉中無出現到想像中既蝦球,而係一隻隻蝦子,呢一點略為有點取巧,蝦子冇雪藏味,爽口,算為合格。

凍MOCHA: 餐飲既選擇算是很多的,特別是咖啡的種類都很多, MOCHA係少數要再加錢既飲品,想必味道還不錯吧!於是同朋友也點了凍既MOCHA,係咖啡上面還放了一些咖啡粉,咖啡味較朱古力味較為突出,但咖啡味不會太搶,難入口, 是很不錯的。係伴辣既食物一塊跟的情況下,還真的很輕易便喝掉一整杯, 但如果朱古力味較出色,相信會更好喝呢。


吉士蛋:呢個係失望既吉士蛋.....上檯既時候好似見到一個好似中左好多彈既黃色布甸...淺黃色既部分很出凹凸不平既,貌相不太討好, 食落很夠滑身,但略為有點苦,缺乏左布甸應有香甜感覺,不合格,但見多位網友推薦呢個甜品,可能是因為水準不穩既原故吧。


芝士蛋糕:又一失望之作,先係芝士蛋糕既大小已有點小得可憐,是一個正常蛋糕的1/12吧,
雖然餅底是消化餅,但餅底已變稔, 食不到可令芝士蛋糕畫龍點睛既香脆餅底; 芝士蛋糕味道算清,但餅面是一點焦了,吃得出有烘焦既味道,這跟網上食評中既芝士蛋糕大有差距,網友的芝士蛋糕表面都是淡黃色的,而我眼前的是芝士蛋糕表面是咖啡色的, 是次既芝士蛋糕亦跟我兩年前吃的大有差別,唉,請問水準可以穩定一點嗎...?


總括而言,光顧AMOUR CAFE是很經濟實惠之選,五十多塊已經有三道菜, 但甜品既質素不夠穩定,假如不介意服務屬很一般既水平,那AMOUR CAFE算是在佐敦區用餐一個很不錯的選擇。

消費:約$53




沒有留言:

張貼留言