2012年9月3日 星期一

順德公漁村河鮮酒家:為甜品而走一趟

順德公漁村河鮮酒家
地址 : 佐敦偉晴街 24-26 號地下  
電話 : 2332-0603/2332-8615

錯過了上一次係順德公既飯局,食家朋友一直說佢既雙皮奶有多好吃,有多好吃多濃郁,牛奶既成分有多重,好吧,點都要黎試試看,雖然地方都真係比較隔泄,係柯士甸站,亦要感謝兩位朋友不嫌遠,同我黎呢位食飯。係約兩小時前,預先打左黎訂呢度訂位,仲預留左三個雙皮奶。

呢度係一個位於地鋪既餐廳,可容納五六十人,係近窗既地方有一個魚缸,有各種既魚類,係魚缸對住既天花上有兩盞好似街市用黎照雞蛋既燈,幾特別。係星期五既九點鐘入座,全場約六成滿,而四人座位黎講,檯都好寬闊,但有好多檯腳位會頂到腳,檯同檯之間既距離亦很近。

因為係食海鮮既關係,菜單上有很多菜式都係時價,點左幾款小菜,包括帶子鮮蝦大良炒鮮奶,半隻烏槽雞,千島蝦球,加埋兩碗白飯

帶子鮮蝦大良炒鮮奶:原本諗住食炸鮮奶的,但原來呢度並無做炸鮮奶的,睇黎要去天與地先有得食了,呢個菜並無帶黎太大既驚喜,雖然係叫炒鮮奶,但奶味並不夠香,但蛋有比一般既要滑一些,蛋白既分量頗為多,反之帶子肉同蝦肉都是散開小小顆的,分量亦不多,不容易搵到

半隻烏槽雞:烏槽雞算係呢度既名菜,先係用錫紙包住整個係錫紙上剪一個十字,繼而上菜既時候先將錫紙完全撕開。調味既材料各種各樣的,很豐富,但雞既分量還真的偏少,每件雞亦切很細的一件,但雞係入味而且滑身既,當中既醬油味亦很特別的有鹹香,很不錯既菜式,但有點偏貴

千島蝦球:本黎諗既千島醬會係呈橙色既,原來係奶白色才是。用既係河蝦,有份外既鮮甜味,河蝦大隻爽身,肉質偏厚,配合濃度同甜酸度剛好既千島醬,別有一番風味。千島醬內也混有沙律中常出現既配料 --菠蘿,青瓜等等,係一個開胃菜式。

燉雙皮奶:來到了是晚最期待既一個甜品菜式,價值每個$21.8既雙皮奶,點了兩個熱一個凍既,係上菜既時候店員貼心提示已洗匙羹。雙皮奶用既係順德既水牛乳,每天船運來港既,偏流質,有點水水的,不同一般像大良八記,偏固體既,食落去便知道此雙皮奶不同彼雙皮奶,奶味的確非常濃烈,有水牛既乳香,而且亦不會有膩既感覺。個人偏好熱既,因奶味的確很香,如果不喜歡奶味濃烈既,便可點熱既, 但凍既"雙皮"效果明顯突出, 但始終還是喜歡澳洲牛奶公司既燉鮮妳,吃下有令人驚豔既感覺。

總括黎講,呢餐係幾令人滿意既一餐,但索價略高,好像沒有吃到甚麼也索價快要$200呢!

平均消費:$178

沒有留言:

張貼留言