2012年9月30日 星期日

月餅第一擊:曾記粿品

曾記粿品 
地址 : 上環皇后街1號皇后街熟食市場8號檔
電話 : 2540 6854

因為很愛吃芋頭,芋泥月餅係月餅當中其中一個賣飛彿,而係香港有名製作芋泥月餅既有和記隆同曾記,係中秋佳節,和記隆月餅要排隊之餘,價錢亦要比曾記貴得多,係試過和記隆後,特登去到曾記買月餅。

曾記座落係上環熟食市場既一角,係平常既時間,曾記賣既主要係不同款式既粿,因為人手不足既原故(亦相信做月餅既利錢要比做粿多得多),係中秋期間將會只賣月餅。



係星期六既下午,預先諗住打左電話去訂月餅以防白走一趟,店員告知可以不用預先訂定,因佢地會係四點鐘開始即整月餅

到達曾記既時候見到一盤盤既酥皮月餅已準備就緒,幸運既係沒有出現人龍,因月餅還是熱既關係,所以還未加以包裝,係放入鐵盒既時候,店員亦加以提示係到家後要把蓋子打開數小時放涼,芋蓉亦沒有加蛋黃呢個選擇。


回家後打開蓋子,見到四大個既潮式月餅,的確,食落去既時候深深感受到酥皮做得很出色,夠皮薄鬆化,而且猶有餘溫,但芋泥既部分的確係令人有點失望既,芋泥整得不夠香,亦較甜同結身,論香度確不如和記隆既,當然,價錢亦係有差距既,但如果還是呢個質素的話,明年再來買既機會的確很不高


消費:一盒$140

沒有留言:

張貼留言