2012年8月13日 星期一

LA Creperie:恕我真係唔識欣賞

LA Creperie
地址 :  灣仔皇后大道東100-102號鉅芝樓1樓
電話 : 2529 9280



之前見到流傳一張好靚既crepe相,於是今日就黎左潮聖

因為時間尚是,係一個平日下午既關係,所以場上都無咩人,接近包場咁,

成間店舖都好有法式小店既感覺,店員亦係外國人

幾經掙扎後揀左 La Complete,

有ham,cheese,mushroom,egg

仲叫左一杯apple cider



La Complete 賣相幾好,有好獨特既賣相,

材料放中間,四邊往內摺


但一食落口,唔對路...恕我要用難以下嚥黎形用,

Crepe有一陣好強烈既燶味

忍唔住黎叫店員,相信係老闆黎試一啖,但佢話無問題...

但佢都願意係我既要求下整過一份淨crepe俾我,

今次無整到咁燶既情況下,(店員話係crispy),有好啲,但真係唔識欣賞

但好欣賞店員既熱心服務,主動送左一個甜crepe俾我,

甜crepe味道唔錯,望落好滑身,個甜度同個crepe很夾

消費:$100

沒有留言:

張貼留言