2020年8月13日 星期四

【品味飲食篇】營致會館: 米芝蓮二星星既奢華

根據疫情現有既情況,的確’Stay Home, Stay Safe’係最穩當既處理,但係有時候都係想係外面‘透透氣’, 特別想俾做得好既食肆多一點既鼓勵,想同大家分享一間最近吃到既一間好餐廳— 營致會館。


想要品嘗其‘Tasting menu’良久,下午和晚上皆有,總覺得係晚上吃好似有更好氣氛,更value-for-money,然而係限聚令下,時間線上似係未知之數,於是就㨂選左一個下午當係獎勵自己一下吧!


想要一箭雙雕的既要吃到點心,又要吃到tasting menu,於是點選左2款點心,皆很喜歡。


香蔥澳洲M9和牛千絲酥

光係造型上似係一個小手袋已很別緻,酥皮夠薄身而滿有牛油香,令人想起文華廳那一樣出色既酥皮點心,醬汁飽滿,好吃。

XO醬脆煎腸粉

腸粉煎至脆身,橫切面還能見層次分明,喜歡香口食物的該會分外喜歡,不忘墊底既XO醬呀


6道菜每位$1080; 8道菜$1480,午餐既話,感覺會係前者比較合適呢。


1 黑魚子螺片海红葉 伴 頭抽香煎鹿兒島 A4 和牛粒

作為前菜,總係令人滿心期待的,爽口既螺片配上鹹魚既黑魚子;幾顆既和牛粒已令人吃得滿心歡喜的,令人期待著往後既菜式。

2 香蔥爆乳龍

賣相方面係走平實路線的,可是輕易便能起出原條龍蝦肉,便是爽口新鮮的~

龍蝦雖吸引,總吸引眼球的係那奢華的碟子,金光閃閃得來帶一分低調的奢華,好美喔!(事實係整頓午餐既杯杯碟碟都很值得欣賞)

3 濃雞湯杞子浸花膠

原件大花膠確係養顏,那湯頭更係盡收精華,杞子更有點睛效果~

4 原隻南非鮑魚雞粒燴飯

光是燴飯係會有點失色的,加是已貼心一分為二的一口鮑魚,那就正正剛好了。

5, 6蓮蓉西米焗布甸 x 柚子柑桔椰汁糕 拼 香芒椰絲糯米糍

餐牌上呈現既係兩道菜黎既,一同呈現既擺盤也見別緻,蓮蓉西米焗布甸確係一吃難忘,啖啖暖心香甜既西米蓮蓉,實在太好吃。相較下,另外兩款很有夏日感既甜品難免有點失色。


吃得非常滿意既一頓,如果要雞蛋挑骨頭的說,作為米芝蓮既二星餐廳,服務方面個人還是會有更高更高既期待呢,例如係對每一道菜例既詳細介紹吧~:)

營致會館

網址: https://s.openrice.com/QrbS0Wpm800~uGE4CAA

地址: 中環干諾道中41號盈置大廈地下G05、107及108號舖

電話: 28016882


沒有留言:

張貼留言